ul. Pszczyńska 22, 03-690 Warszawa | Al. Armii Krajowej 41/1, 05-200 Wołomin
22 535 36 80
3rp@3rp.com.pl

Wprowadzenie nowej usługi – pomoc natychmiastowa ASAP

Chcieliśmy poinformować Państwa o zmianach w cenniku i regulaminie usług świadczonych przez 3RP.com.pl – systemy dla firm.

Zmiany w samym cenniku dotyczą dwóch nowości. Inne ceny nie zmieniają się.

Pierwszą rzeczą jest wprowadzenie opłaty za żądanie wysłania faktury listem tradycyjnym. Koszt takiej usługi to 29 PLN netto.

Drugą nowością w cenniku – są to opłaty inicjujące za zlecenie udzielenia pomocy w trybie natychmiastowym – ASAP.

Przez ostatni czas obserwujemy zwiększającą się ilość tego typu zleceń, które wymagają natychmiastowej pomocy. Żeby w takich sytuacjach móc świadczyć taką pomoc, z naszej strony wymaga to oderwania zasobów od innych trwających prac i przeadresowanie ich na udzielenie pilnej pomocy, co też wydłuża czas pracy nad tematami, które przerwano (często pracownik powracający do tematu, musi ponownie poświęcić czas na zrobienie tych samych czynności, jakie wykonał już raz wcześniej).

Jednocześnie też, żeby móc w ogóle mieć możliwość pilnie reagować na potrzeby klientów, którzy nie posiadają stosownych umów serwisowych, musimy mieć możliwość pokrycia kosztów zasobów, które trzeba w takim przypadku cyklicznie powiększać. W końcu ostatecznie, koszty awarii, które wstrzymują pracę systemu mogą wpływać jeszcze bardziej na generowanie wysokich kosztów z uwagi na przedłużający się przestój systemu, niż dodatkowy koszt związany z rozpoczęciem w trybie pilnym pomocy.

W oparciu o powyższe dostrzegamy jak najbardziej zasadność wprowadzenia innych zasad rozliczeń takiej pomocy, co ostatecznie jest z pożytkiem dla obu Stron.

W załączeniu znajdą Państwo nowy regulamin, gdzie wszystkie wprowadzone zmiany merytoryczne do jego treści zostały zaznaczone dla ułatwienia na czerwono.

Zasady pomocy ASAP

Klient może przesłać zlecenie (lub przekazać telefonicznie) typu ASAP, co oznacza, że potrzebuje, żeby pomoc została udzielona mu jak najszybciej.
W takim przypadku będziemy zawsze najszybciej jak to możliwe, odpowiadać na takie zlecenia, potwierdzając, czy udzielenie pomocy w tym trybie, i w jakim czasie – jest możliwe.

Klient może zlecić, żeby pomoc rozpoczęła się najszybciej w rozumieniu, że proces udzielenia pomocy zacznie się w przedziale 0-30 minut od jego kontaktu z nami. W takim momencie jest to zlecenie o priorytecie 1 i wymaga w mailu podania na początku tematu: ASAP1. Wysyłając takie zlecenie, klient akceptuje, że jeśli pomoc zostanie rozpoczęta w czasie 0-30 min, to zostanie obciążony opłatą inicjującą w wysokości 300 PLN netto – niezależnie od skutku udzielonej pomocy. Jeśli pomoc zostanie udzielona w czasie 31-60 min. – opłata inicjująca wyniesie 200 PLN netto. Jeśli pomoc zostanie udzielona w czasie 61-120 min. – opłata inicjująca wyniesie 100 PLN netto. Po czasie 120 min., jeśli pomoc nie mogła być udzielona, zlecenie jest traktowane jako zlecenie standardowe.

Jeśli zostanie nam przekazane zlecenie w trybie ASAP2 – oznacza to akceptację klienta kosztu inicjującego  w wysokości 200 PLN netto – niezależnie od skutku udzielonej pomocy i udzielenie po potwierdzeniu pomocy w czasie 31-60 min. Jeśli pomoc będzie mogła być udzielona w czasie 61-120 min. – opłata inicjująca wyniesie 100 PLN netto. Po czasie 120 min., jeśli pomoc nie mogła być udzielona, zlecenie jest traktowane jako zlecenie standardowe.

Dla zleceń typu ASAP1 i ASAP2 za czas poświęcony na realizację w pomocy w tym trybie standardowo (dla klientów z umowami zapisy będą inne) w dniu zlecenia naliczona będzie dodatkowa stawka w wysokości 100% wartości stawki podstawowej. Za pomoc typu ASAP3 – dodatkowa opłata za czas wyniesie 50% stawki podstawowej. W przypadku, kiedy pomoc będzie udzielona w innej Strefie czasowej niż A (dni robocze, od pon. do piąt. godz. 8:00-18:00), dopłata za strefę czasową obowiązuje identycznie jak dla zwykłej pomocy.

Klienci z umowami serwisowymi

Klienci z umowami serwisowymi typu Standard – warunki zleceń ASAP pozostają takie same. Opłata inicjująca i dopłata za czas są rozliczane z  poza pakietu kwotowego umowy.

Klienci z umowami serwisowymi typu Optymalny – Dla zleceń typu ASAP3 brak jest opłaty inicjującej a dopłata w ASAP3 (+50%) za czas pomocy jest rozliczana z pakietu kwotowego umowy. Pozostająopłaty inicjujące dla zleceń ASAP1 i ASAP2 i są rozliczane poza pakietem kwotowym umowy – jak i dopłata w wysokości 100%.

Klienci z umowami serwisowymi typu Maksymalny – Dla zleceń typu ASAP2 i ASAP3 brak jest opłaty inicjującej a dopłata za czas (+50%) w ASAP3 i w ASAP2 (+100%) jest rozliczana z pakiety kwotowego umowy.

Klienci z umowami serwisowymi typu VIP – brak opłaty inicjującej a dopłata za czas jest rozliczana z pakietu kwotowego umowy.

Zmiany wchodzą od 1 listopada 2019 roku. Brak ich akceptacji z tym dniem oznacza braku możliwości przekazania zlecenia w trybie ASAP. Od 1 grudnia 2019 roku warunki stają się obligatoryjnie dla wszystkich klientów.

W celu uzyskania nowych warunków w umowach serwisowych, będziemy wymagali podpisania aneksu za porozumieniem stron.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.