Zapraszamy na webinar dot. programu Rewizor GT.
Data wydarzenia: 5 listopada 2020 rok. Godz: 9.00-16.00
Rejestracja pod linkiem: https://erp.clickmeeting.com/rewizor-gt-poznaj-pelnie-mozliwosci-2020-11-05/register
Podczas szkolenia koncentrować będziemy się na nowych przepisach obowiązujących wszystkich przedsiębiorców od 1 października 2020 roku – nowa struktura raportowania JPK_V7.Poznaj pełnię możliwości programu Rewizor GT. Szkolenie to jest realizowane w skróconej wersji jednodniowej. Punkt zaznaczone gwiazdką mogą zostać pominięte.
Program szkolenia:
- Kartoteki: kontrahenci, urzędy.
- Kartoteki powiązane – tworzenie i wykorzystywanie ich w planie kont.
- Tworzenie i modyfikacja planu kont.
- Parametryzacja poszczególnych analityk, schemat organizacji planu kont dla wykorzystania automatyki dostępnej w programie.
- Model działania rozrachunków w Rewizorze GT – praca przy wspólnej bazie danych z modułem handlowym Subiekt GT – jak pracować, by nie powielać rozrachunków!
- Wprowadzenie bilansu otwarcia – omówienie kreatora bilansu przy przenoszeniu BZ na BO.
- Rejestry księgowe i ich numeracja. Kontrola numeracji dekretów w rejestrach.
- Dekretacja i księgowanie – model pracy ręcznej.
- Ewidencje VAT – sposoby automatyki przy zapisach typu VAT, nabycia WNT, eksploatacja aut z 50% (75% KUP) prawem odliczenia. Oznaczenia dowodów i procedur w rejestrach VAT dla JPK_V7.
- Pieczęcie księgowe i ich wykorzystanie.
- Współpraca z innymi modułami na jednej bazie i na bazach rozłączonych – schematy importu i dekretacji, zasady ich tworzenia oraz poznanie pełnego sposobu ich wykorzystania.
- Model pracy z ewidencją dokumentów kosztowych – wprowadzanych ręcznie jak i importowanych z Subiekta GT, wykorzystanie kategorii dokumentów.
- Faktury wewnętrzne a ewidencje VAT – czy wykorzystywać, jeśli tak, to kiedy?
- Noty korygujące.*
- Środki trwałe: zakładanie kartoteki, operacje na środkach trwałych, księgowanie operacji*
- Rozrachunki – sposoby uporządkowania rozrachunków przy rozpoczęciu pracy na bazie z błędnymi rozrachunkami pochodzącymi z Subiekta GT.
- Rozrachunki – kontrola, wyszukiwanie – moduł wezwań do zapłaty, rozliczanie.
- Model kasowy dla odliczeń w Rewizorze GT.
- Dokumenty kasowe, tworzenie raportów kasowych i księgowanie.
- Operacje bankowe, import z modułu homebankingu, tworzenie wyciągów bankowych i ich księgowanie.
- Automaty przeksięgowań – definiowanie, wykorzystanie (przeksięgowywanie kosztów i przychodów na wynik finansowy).
- Sprawozdania – definiowanie, wyliczanie – Bilans, Rachunek Zysków i Strat, definicje deklaracji.
- Zestawienia – obory i salda, ewidencje VAT, raporty.
- Definiowalne sprawozdania własne w Rewizorze GT w oparciu o funkcjonalność Zielonego Plusa dla InsERT GT – zastosowanie, tworzenie.
- Wydruki – w tym w zapisów w ewidencji.*
- Rozliczenie międzyokresowe kosztów – jak kontrolować bez dedykowanego modułu.
- Omówienie rozwiązań dodatkowych, które można zastosować dla ułatwienia pracy w InsERT GT. *
- Omówienie zasad raportowania JPK, JPK_V7 i e-Sprawozdania
- Płatności podzielone (split-payment) w oprogramowaniu InsERT GT.